שמלת כלה לבנה או שמנת

לבחור במדויק את הגוון המתאים

5NWYq3fSx7gDjj51dfmDhgFBpjmL2Nzh38hRE7yXx5tC51rSHQ7T1sfPxFsPXcBDaכל הסיפור של לבחור שמלת כלה יכול לארוך זמן רב. זאת מאחר ויש לא רק עיצובים או גזרות שיכולים למשוך את הכלה לעתיד בצורה מיוחדת אלא שגם לגוון של השמלה יש כמובן השפעה רבה על הבחירה הסופית. אולי נכון יותר להגיד שהגוון הוא זה שנבחר ראשון ע"י המתחתנת, ולכן אפשר למצוא לא מעט נשים לפני נישואיהן שמעוניינות לבחור שמלת כלה לבנה או שמנת למשל.

הסיבה לבחירת הגוון הסופי ע"י הכלה היא ברורה. כל אישה מעוניינת לראות כיצד צבע או גוון מסוימים מחמיאים לה והופכים אותה למלכה הבלתי מעוררת של האירוע. אחרי הכול מי שאמורה להציג מראה הרבה יותר מרגש ומיוחד מבין כל הנשים האחרות שנוכחות בטקס היא המתחתנת, ולכן זה מאוד לא מפתיע לראות כיצד רבות עוברות דרך לבטים רבים כדי להתהדר בהתאם.

בין הרגשה אישית להשתלבות בקהל

כבר מגיל צעיר יכול כל אדם לראות כיצד יש לו העדפה לצבע מסוים. אך בכל הקשור לשמלת כלה אפשר בהחלט לראות כיצד לרוב מדובר בעיצובים שמוצגים בגוונים בהירים, כשהלבן הוא זה ששולט. כשצריכים לבחור בין שמלת כלה לבנה או שמנת הרי שמדובר בבחירה מבין גוונים שכל אישה מרגישה לגביהן משהו אחר. זאת מאחר ומדובר בסוג של התאמה אישית בהתאם לאופי.

טרם מגיע מועד החתונה נאלצת הכלה לעתיד לבצע בחירות רבות. לאחר שכבר בחרה סופית את בחיר ליבה היא יכולה למצוא את עצמה מול חברות קייטרינג שונות או צלמים ותקליטנים. אך כשרוצים להחליט על שמלת כלה לבנה או שמנת צריך להתייחס לנקודה נוספת, זאת שמדגישה כיצד אפשר לשלב בין ההרגשה האישית של הכלה ובין הסביבה שבה היא צריכה להיות נוכחת בחתונתה.

לכל גוון יש את הקסם שלו

אלה שמגיעות יחד עם הכלה לעתיד לבחור שמלה מדהימה יכולות לעשות ניסיונות רבים כדי לכוון אותה ולהקל עליה במהלך החיפוש. אך אחרי הכול לכל אישה יש דעה אישית משלה, ולכן גם אם יועלו בפניה סיבות שונות לבחור בשמלה בגוון מסוים היא תחליט לבחור בגוון אחר. דבר זה אינו מפתיע מאחר ובסופו של דבר רק הרצון הפנימי של כל כלה הוא זה שקובע.

כך, במקרים שבהם יכולה להיות התלבטות מסוימת, כמו בעניין של שמלת כלה לבנה או שמנת, הרי שגם אם אחת החברות תגיד שדווקא שמנת הוא הצבע העכשווי או שמלווה אחרת תגיד שלבן הוא הצבע המושלם, עדיין הכלה תצטרך להבין עד כמה היא מרגישה טוב יותר עם גוון מסוים לעומת גוון אחר. כך או כך, מדובר בשני גוונים מקסימים שחנות מתמחה תציג לכל כלה לעתיד.