הכלות של 2014

/ המעצב ארז עובדיה חושף מה מצפה לנו בקולקציית הכלות לשנת 2014

 בעיצוב קולקציית 2014 נראה את המשך הקו העיצובי של שמלות שמעניקות לכלה הלובשת אותן תחושה של נוחות וקלילות, עם נוחות בלבישה כמו גם בתנועה, ללא הרגשת הגבלה כלשהי הן בלבישה של השמלה והן לאורך כל הערב, ללא מחוכים ורכיסות מיותרים.

 עם השמלות שאני מעצב, הכלה לא זקוקה להחלפה של שמלה נוספת באמצע הערב, מכיוון שהשמלה יכולה לשמש אותה הן בטקס החופה, עם אפשרות להוספת עליונית או שרוולים נשלפים במקרה הצורך, באם השמלה ללא שרוול, והן לריקודים והליכה בשל היותה נוחה לתנועה.

 עם זאת השמלה בקולקציית 2014 כפי שאני מקפיד מאז ומתמיד, מעוצבת בתפירה איכותית והקפדה על חומרים וקוים מוקפדים, מבדים שנבחרים בקפידה דרך האלמנטים המוספים לשמלה ועד לתחרות הצרפתיות אם נבחר להשתמש בהן, שנותנים לשמלה את המראה הסופי המוקפד והמושלם, ולכלה, נוכחות של אישה מתוחכמת, עם נוכחות ויופי, שלא מתפשרת על איכות.

 הגזרות בקולקציית 2014 נצמדות ומלטפות יותר בגזרות שמחמיאות לגוף, קלות ללבישה, להליכה ולריקוד, הבדים נעימים בתוספת תחרות ושזירות בעבודות יד הנותנות ברק למראה הכללי ואפקט של תכשיט שזור.

 הבדים בשמלות בקולקציית 2014, נשפכים על הגוף בקו סקסי וכוללים מחשופים וכפתורים באזור הגב, כמו גם שילוב תחרות מה שנותן  דגש לכל אזור הגב.

 הצבע ששולט בעיצוב קולקציית 2014 הוא הגוון החלבי, בשילוב תחרות בגוונים כהים יותר מלבן, לכוון השמנת, עם טקסטורה במראה עתיק, בוהמי.

 שלא כמו הגוונים הלבנים שגורמים ללא מעט כלות להיראות חיוורות, הבחירה בגוונים אלו מחמיאים הרבה יותר, למרבית הכלות.

 העיצוב הכללי של קולקציית 2014 נותן דגש על מראה זוהר, נצמד, סקסי ומלטף עם דגש לכוון אזור הגב.

כותב המאמר:
המעצב ארז עובדיה
– בעל בית אופנה בתל אביב לשמלות כלה וערב,

בוגר בית הספר לעיצוב אופנה המוביל בעולם Marangoni מילאנו, איטליה ונציגו הבלעדי בישראל.